خدایا مرا ببخش

بسیج لشکر مخلص خداست

خدایا مرا ببخش

 

مریم زارئی/نمیدانم چرا گوش هایم منتظر شنیدن هر صدایی میماند جز اذان

گوش جانم ناشنواست به گلبانگ حق

 

پیک حق ندا میدهد بشتابید به سوی رستگاری این جا بهشت را تقسیم میکنند پس چرا خبری از اجابت کنندگان نیست پناه میبرم به تو ای خداوند منان از شر هر چه وسوسه گر است

 

صدای آواز،آهنگ،صدای زنگ تفریح،صدای تلفن،سریالی که دنبال میکند

 

چقدر هیجان زده میشوم از این ها وای بر من کو آن حالت روحانی که در زمان پیامبر اسلام(ص)پشت شیطان میشکست و بینی او را به خاک میمالید

 

خداوندا نور و عظمتت وصل ناپزیر است پس چرا من به تکه یخی تبدیل شده ام که هراسانم از جاری شدن به سوی تو

 

خدایای خوبم روح و جانم را در زمزم و کوثرت شست و شو ده آن طور که شایسته خلیفه الهی هستم مقرب درگاهت قرارم بده

 

من لذت های این دنیا را نمیخواهم تو مرا به خود بخوان با صدای دلنواز اذان همان که به رسول بر حقت وحی فرمودی همان که با نام اعظمت الله شروع و ختم میشود

 

برمیخیزم و وضو میسازم خدا مرا به سوی خود میخواند

 

الله اکبر از این جبروت

 

الله و اکبر از این حضور پرشور

 

من رستگاری میجویم از نمازم حال عجیبی است قد قامه الصلاه

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : مریم